مقالات مقالات .

مقالات

19 روش علمي براي آرام شدن ذهن


آيا اضطراب داريد يا خوشحال نيستيد؟ آيا آرامش ذهني نداريد؟ مي خواهيد ذهن خود را آرام كنيد اما دنبال راه حل هستيد؟ روش هايي براي آرام شدن ذهن وجود دارند كه سخت نيست و به شما كمك مي كند تا آرامش ذهن خود را بدست آوريد و در در هر زماني آماده باشيد. اگر اين سوال براي شما هم وجود دارد كه چگونه ذهنمان را آرام كنيم در ادامه با مطالعه 19 روش آرام شدن ذهن همراه زوم لايف باشيد.آرام شدن ذهن، مي توان مديتيشن، فعاليت هاي سالم تر مانند ورزش يا فعاليت هاي آرامش بخش مانند گوش دادن به موسيقي و استفاده از محرك هاي اضطراب، مانند شبكه هاي اجتماعي را كاهش داد. هنگامي كه روش هايي را مي يابيد كه به آرام شدن ذهن شما كمك مي كند، سعي كنيد اغلب آن ها را انجام دهيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۷:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين دكترهيپنوتيزم در تهران

مفهوم هيپنوتيزم چيست؟
زماني نام هيپنوتيزم مياد همه ياد يك ساعت زنجيردار كه حركات رفت و برگشتي دارد مي افتند, مايل هستيد درباره هيپنوتيزم بدانيد تا انتهاي مقاله باما باشيد.هيپنوتيزم به معني كلمه خواب گرفته شده, ازواژه يوناني گرفته شده است.نوعي روان درماني است كه توسط متخصص با روش هاي ريلكسيشن , توجه و تمركز فرد را بالا مي برد به ميزان آگاهي جديد مي رسيد.
در اين حالت شخص بطور آشكار و بدون ترس ,خاطرات دردناك و آسيب رسان كه سركوب شده در ضمير ناخودآگاهش را بررسي مي كنند وبه درمان مي پردازند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۲:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آرامش از نگاه روانشناسي

آرامش در لغت از نظر دهخدا به معناي حالتي نفساني همراه با آسودگي و ثبات، مي‌باشد. در فرهنگ لغت معين آرامش به معناي آرميدن، صلح، آشتي، امنيت و فراغت مي‌باشد.در تعريف آرامش بايد به اين نكته توجه كنيم كه آرامش خوشي نيست، بلكه آرامش يعني خوشبختي.اما سوال اينجاست كه كجا به دنبال آرامش بگرديم و منشا اصلي آرامش كجاست؟اگرچه عوامل بيروني و محيطي بسيار تاثيرگذار هستند، اما منشا اصلي آرامش در درون انسانها مي‌باشد، بنابراين مي‌توان گفت كه آرامش و آرامش فكري يك حس دروني است.برخلاف تصور بعضي از افراد آرامش فكري تنها چيزي است كه به راحتي بدست مي‌آيد، فقط كافي است كه خود شخص بخواهد و به آن عمل كند.گاهي اوقات در زندگي همه چيز داريم اما هميشه يك حس حسرت را با خودمان داريم انگار كه هيچي نداريم، و وقتي چيزي را از دست داديم تازه متوجه مي‌شويم چه چيز گران‌بهايي را از دست داديم و قدرش را ندانستيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۱:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)